Kaip prižiūrėti pilvuko odą nėštumo metu?

Prisimenu, kaip panikavau dėl strijų, kai sužinojau, kad laukiuosi. Bet ne vien dėl strijų, o ir dėl to, kad pilvukui augant - oda tempėsi ir sausėjo, naudojau keletą losjonų, kremų ir aliejų. Nežinau, ar todėl, kad juos reguliariai naudodavau kiekvieną dieną, bet jokių strijų pas mane nebuvo nei nėštumo metu, nei po. 






Visų pirma buvau nusipirkus Palmers losjoną nuo strijų. Jis man labai patiko konsistencija, o ir kvapas buvo nuostabus - šokolado. Tiesa, buvo momentai, kai negalėjau pakęsti to kvapo :) 




Bio-Oil aliejus man buvo negirdėtas, tačiau paskaičiusi keletą gerų atsiliepimų nusprendžiau irgi išbandyti šį universalų aliejų. Man jis labai patiko, nes greitai susigerdavo į odą ir galėdavau netrukus apsivilkti - ypač naudinga skubant į darbą rytais :)