Nebebus svetainės ir straipsniukų?

Nežinau kaip tau, bet aš jaučiu, kad man laikas permainoms. Gyvenimas nestovi vietoje ir tikrai laikas bėga per greitai, kad būtų galima jį švaistyti.

Gal vieni galvoja, kad pamišau čia rašyti, kad per daug laiko skiriu savo angliškam puslapiui... Teisybė tame, kad aš kiekvieną dieną stengiuosi tobulėti ir noriu, kad TAU būtų smagu sugrįžti skaityti mano plepalus. Ir todėl po to, kai sukūriau anglišką puslapį, vis galvoju, kaip man atgaivinti savo lietuviškąjį. 

Taip, atgaivinti puslapiui juk atrodo, kad reikia tiek nedaug - tik rašyti ir dalintis mintimis, nuotraukomis... Bet manau pamažu šiame puslapyje atsiras permainų. Ne greitai, bet po truputį planuoju persikraustyti iš Blogger į Wordpress (mano angliškasis puslapis irgi dabar Wordpress'e). 

Labai patiko Blogger ir tikrai rekomenduoju šį puslapį pradedantiesiems. Juo labai paprasta naudotis ir tikrai užtenka vietos tobulėti, bet jaučiu, kad Wordpress man labiau prie širdies. Wordpress manau puslapiui leidžia "sužydėti" ir jis atrodo profesionaliau (tikiuosi). 

Atleisk, jeigu šiame puslapyje nebus straipsniukų taip dažnai, kaip norėčiau, kad jų būtų. Per ateinančius kelius mėnesius tikiuosi po truputį perkraustyti straipsniukus (kurių yra gan nemažai) į Wordpress. Na, bent tokia ta mano idėja :) Liksim draugai? Sek mano puslapį, kad gautum naujienas!