Pirkinių laimikiai iš Penneys


Į Penneys parduotuvę (dar kitaip ji yra vadinama Primark) važiavau su tikslu - bet apie jį papasakosiu kitą savaitę ;) Manau išvyka buvo sėkminga, kadangi aš ir sau pagriebiau keletą pirkinukų. 



Nusipirkau pora maikučių be petnešėlių (vienos kaina €3.50), nes man jos pasirodė minkštutės ir patogios Kristupo maitinimui, bet jeigu ir esi ne mama ir nemaitini kūdikėlio, a manau tai puiki maikutė vasarai. Taip pat nusipirkau tokią rausvą lengvutę maikutę (kainavo €3), kuri yra laisvo kirpimo ir puikiai tinka prie mano maikučių be petnešėlių. Ir, kadangi vasarą kojinių nešioti nesinori, bet kai kurie batukai patogiau kad ir su plonom kojinytėm - paėmiau kelias poras neriniuotų. Už tris sumokėjau €3. 


Iš smulkesnių pirkinių mano krepšyje: segtukai plaukams (jie ypač patogu, kai nori džiovinti arba garbanoti plaukus) už €2, kempinėlė maudynėms duše (kainavo €1.50), beacetonius ir su vitaminu E vatos padukai nagų lakui nuimti (nusipirkau pabandymui už €1), nagų dildžių rinkinukas (jame yra ir dėkliukas dildei, jeigu nori vieną įsidėti į rankinę) už €1.50, kempinėlė krempudrai ir/arba paakių kremui (tai labai pigi Beauty Blender kempinėlės kopija, kuri kainavo €1.50) ir Argan aliejus (aš is Penneys jo nebandžiau dar, bet manau, kad bus puiku jo truputį įtrinti į plaukų galiukus prieš džiovinant plaukus plaukų džiovintuvu), kuris kainavo €2.50.

Man patinka eiti į Penneys parduotuvę, nes joje gali rasti nemažai gan geros kokybės prekių už labai prieinamą kainą.