Kristupo 6-7 mėnesio raida

Spėk, kam jau daugiau nei pusė metukų!


Aš nežinau, ar tik man čia taip, ar visoms mamoms taip - laikas bėga nenumaldomu greičiu, ypač tapus mama. Ta mama, kuri turi sąrašą dalykų, kuriuos ji turi padaryti per dieną, per tą savaitę, tą mėnesį... Ta mama, kuri nori visada nuveikti daugiau, nei spėja. Ir nežinau ar tik man, bet kad ir kiek begalvočiau apie savo asmeninius reikalus, pravirkus ar pabudus vaikučiui iš miegų - viskas pasimiršta ir man svarbiausia pasidaro Kristupo gerovė ir tik vienas tikslas - matyti jį besišypsantį.


Kris čia 6 mėnesiai
Kris čia 7 mėnesiai

Ūgis ir svoris: Kristupo ilgis 75cm, o svorio nežinau, bet iš rūbelių dydžio ir pampersų dydžio galiu pasakyti, kad jis tikrai auga ne tik į ilgį, bet ir į plotį :) Man jis tikrai atrodo sveikas ir žvalus, o tas svarbiausia. 

Rutina/miegas: Nuo praėjusio mėnesio Kristupo rutina maždaug nusistovėjo ir jis miegoti eina apie septintą - aštuntą valandą vakaro po maudynių vonioje (beje, vaikiškoje vonelėje darosi vis mažiau vietos). Naktį Kristupas pabunda kelis kartus, bet manęs tas nevargina. Rytas mums prasideda apie pusė devynių, o dieną Kristupas eina poguliuko apie tris kartus - po valandžikę.

Valgymas/maitinimas: Kaip ir kažkada minėjau, Kristupui vis darėsi įdomiau stebėti, kaip ir ką aš valgau, todėl nupirkau jam Antilop kėdutę iš IKEA ir labai ja džiaugiamės (apie ją plačiau - kitą kartą). Kadangi aš jau grįžau į darbą (Airijoje motinystės atostogos trunka  vos šešis mėnesius) - Kristupas pienuką geria iš puodelio (jam buteliukai visiškai neimponavo), o kai aš namie - maitinu pati. Darbe būdama pienuką nutraukiu su savo Avent pientraukiu arba su Medela Mini Electric (pastaroji pientraukė man patinka labiau). Visai neseniai pradėjau jam leisti ragauti ir tai, ką aš valgau. Naudojuosi Baby Led Weaning Cookbook knyga kaip gidu (terminas labai populiarus visame pasaulyje - apie tai galėsiu plačiau papasakoti atskirame straipsniuke, nes manau Baby Led Weaning tema yra to verta). Kristupui jau ragavo banano, avokado, skrudintos duonos su sviestu... Kadangi šį straipsniuką rašau, kai Kristupui jau gerokai daugiau nei šeši mėnesiai - jam jau teko ragauti ir makaronų, bulvių košės, brokolio, morkų, kiaulienos kepsnio, noodles, ryžių su korma padažu ir dar daug ko iš mano pačios lėkštės :)

Dydžiai: Kristupo rūbelių dydis 6-9 mėnesio (priklausomai kokia firma, nes kai kurie rūbeliai tinka ir 9-12 dydžio), o sauskelnių Pampers dydis yra 4. 

Pasiekimai: Kristupas per pastarąjį mėnesį taip greitai augo, kad net sunku buvo ir spėti sureaguoti į visus pasiekimus (kai kuriuos turbūt ir pamiršiu net paminėti). Surašysiu juos į punktus, nes gal lengviau bus ir man tau pasakoti, ir tau juos skaityti:
  • Kas turbūt pastebimiausia - dantukai!! Pagaliau išdygo du apatiniai dantukai!
  • Kristupas ne tik reaguoja, kai su juo yra bendraujama, bet ir atsako (savaip, žinoma, nes juk šnekėti nemoka). 
  • Jau beveik sėdi neprilaikomas, o kėdutėje tai sėdi be problemų. 
  • Išmoko naudoti Sophie žirafą ir kramto jos kojas, taip pat pažįsta nemažai savo žaislų :) 
  • Ant pilvuko praleidžia vis daugiau ir daugiau laiko. Neverkia, jeigu apsiverčia ant šono, nes tuomet bando pagriebti savo žaisliukus.
  • Kai Kristupas maudosi, mieliau žaidžia su savo vonios žaisliukais, patinka taškyti vandenį kojomis. 
  • Tikrai ryškėja charakteris ir jis sugeba man parodyti, jeigu jam kas patinka arba nepatinka.
Išvykos/kelionės: Toli nekeliavome - tik į Galway, nes kaip jau žinai, visą pastarąjį mėnesį jau darbuojuosi ir tiesiog bandau priprasti prie naujos rutinos.

Ko norėtumėm: Šį mėnesį apie tai, ko norėtumėm neteko pagalvoti, bet artimiausiu metu tikiuosi sulipdyti idėjas ir padaryti Kalėdinių dovanėlių sąrašą.


per Kristupo pusės metukų gimtadienį
Tikiuosi, kad tau buvo įdomu skaityti mano sūnelio pasiekimus!