Gegužės mėnuo nuotraukose

Kaip ir straipsniuko pavadinimas sako - pasidalinsiu gegužės mėnesio momentais. Renkant nuotraukas buvo labai sunku praleisti Kristupo nuotraukas, bet norėjau pasidalinti savo nuotykiais, nes manau yra labai svarbu kasdienybėje rasti laiko ir sau.



*


Gegužės mėnesį vyko Lietuvos prezidento rinkimai bei rinkimai į Euro parlamentą. Nors ir esu Airijoje, visada stengiuosi išnaudoti savo balsavimo teisę.

*


Mini kelionės į Connemara metu susitikau šiuos įspūdingus airių wolfhound'us. Šuniukų šeimininkas teigė, jog didysis sveria tik 75 kilogramus :) 

*


Gegužės mėnesį pagaliau radau laiko pasimėgauti karštomis voniomis. Dabar mano tikslas ateičiai - rasti laiko apsilankymui ir pas masažistę :) 

*


Smagu buvo įsidrąsinti ir nueitį į kavinę su drauge ir šiaip pasidariau daug drąsesnė, jog galiu eiti pietauti ir mažiau bijoti, kad Kristupas gali būti neramus ar alkanas ir kad man gali tekti jį maitinti krūtimi viešoje vietoje. Taip pat teko nueiti pasimatyti su kitomis mamomis (kurios pacios maitina) gegužės mėnesį, nes jų morališkas palaikymas - nuostabus. 

*




Visgi mano didžiausia dienos dalis sukasi apie Kristupą. Bet džiaugiuosi, kad labiau pasitikiu savimi ir vis dažniau išlendu iš už foto aparato :) Čia aš su Kristupu po maudynių.