Velykų savaitės momentai

Sako, kad kai smagiai leidi laiką jis bėga nejučia. Pastaroji savaitė, kaip ir dienos po Kristupo gimimo - ištirpo akimirksniu. Pasidalinsiu jos trupinėliais (nuotraukomis).




Dieną prieš Velykas pasivaikščiojom iki parduotuvės, kuri vasariškai karštą dieną atrodė yra nežinia kur, nes reikėjo eiti į kalną kokias 20 minučių. Mano mašinos baterija buvo tą dieną visiškai išsikrovus, nes po gimdymo dar nebuvau sėdus už vairo, o į parduotuvę reikėjo dėl labai rimtos priežąsties - šokoladinio kiaušinio Velykoms :)

*


O per Velykas man teko štai toks kuklaus dydžio Kinder šokoladinis kiaušinis :)

*


Šią Velykų savaitę man pirmą kartą po gimdymo pagaliau teko pavalgyti pietus restorane - vėl pasijaučiau normali :) Be to, pietavau Braserie restorane, kuriame jau seniai norėjau apsilankyti. Maistas buvo labai skanus. Taip pat verta paminėti, kad restoranas yra draugiškas vaikų atžvilgiu - kas man pasirodė didelis pliusas (ypač su kūdikiu ir vežimuku). 

*


Dievinu tokias akimirkas - kai Kristupas snaudžia man ant krūtinės. 

*


Trumpam buvom isvažiavę pasivažinėti ir nenorėjau mažylio budinti iš snauduliuko. Miegas yra gerai. O miegantis kūdikis - dar geriau :) Šiandien Kristupui buvo 6 savaičių patikra - berniukas auga kaip ant mielių :)