Kas mano dušo kabinoje?


Man patinka dairytis ir ieškoti naujų produktų, kuriuos galėčiau išbandyti, o kas gali būti geriau, nei skaityti arba žiūrėti video apie juos internete? Todėl nusprendžiau šį kartą ir aš pasirodyti, ką šiuo metu pati naudoju savo duše (ką naudoju nusimaudžius neaptarsiu - apie juos gal kitą kartą).



Taigi duše šiuo metu karaliauja mano bene mėgstamiausi produktai, kuriuos esu naudojusi:

Lancome Gel Eclat veido valiklis, kurį naudoju kartu su Clarisonic Mia 2 veido šveitiklio įrenginiu. Mano veido oda po valymo jaučiasi ypač švari, nes net jeigu galvojai, jog vakare idealiai nusivalei makiažą - ryte visus jo likučius pamatysi valydama veidą su Clarisonic - įspūdingai, ka? :)

The Body Shop Satsuma dušo žele mano dušo kabinoje, nes tai viena iš puikių pavasario dovanų, kurias gavau Mamų dienos proga (ji šiais metais Airijoje buvo Kovo 30 dieną). Iš tikro tai puikaus kvapo dušo žele, apie kurios kokybę net nepasakosiu, kadangi man patinka kone visi The Body Shop firmos produktai ;) 

The Bubbles & Butters Company Mango kvapo dušo želePenney's arba Primark parduotuvės ir buvau labai skeptiškai nusiteikus, kuomet ją pirkau, tačiau ši dušo žele tikrai švariai mane nuprausė ir neišsausino odos - kas visada yra pliusas. Taip pat pastebėjau, jog net po kurio laiko aš vis dar galiu užuosti tą mangų kvapą aplinkui. 

Schick Intuition skutimosi peiliukas - tai tikroms tinginiukems kaip man, kurios "neturi laiko" terliotis su skutimosi putomis prieš skutimąsi :) Tai keturi skutimosi peiliukai su drėkinančio odą skutimosi muiliuko kasete aplinkui - tiesiog du nuostabūs produktai - viename. 

Aussie firmos plaukų šampūnas ir kondicionierius ne tik labai skaniai kvepia, bet ir puikiai atlieka savo darbą - drėkina ir suteikia plaukams purumo. Šiuo metu aš naudoju Miracle Moist šampūną ir Aussome Volume kondicionierių. 

Žinoma, turiu ir daugiau favoritų, tačiau jų šiuo metu nenaudoju, todėl jų ir neminėsiu :) 

O kokie tavo favoritai šiuo metu duše?