Mano dažniausiai naudojami makiažo šepetėliai


Kartais gali būti baugu pirkti makiažo šepetėlius, kai nežinai, kam koks yra naudojamas ir kai jų yra galybė - veidui, akims ir net antakiams. Tai mane įkvėpė sudaryti mano makiažo šepetėlių top dešimtuką ir pasidalinti, kada ir kokį aš naudoju. 


Šiandien pasidalinsiu, kurie makiažo šepetėliai iš visų turimų šiuo metu man yra mieliausi. 


  1. Sintetinis šepetėlis, kurį naudoju kreminei pudrai. Jis yra lygaus paviršio ir padengia veidą be ruoželių (tolygiai).
  2. Natūralaus plauko šepetėlis veido pudrai - šepetėlio plaukai būna ilgoki (4-5cm), o viršus yra suapvalintas, todėl jį patogu naudoti ne tik visam veidui, bet ypač ir veido įdubimuose, pvz. ties nosim.
  3. Natūralaus plauko šepetėlis veido kontūravimui, kuris yra panašus į šepetėlį veido pudrai, tik jo viršūnė suapvalinta nuožulniai į vieną pusę. 
  4. Natūralaus plauko šepetėlis skaistalams - šiek tiek trumpesnio plauko nei kiti veido šepetėliai, taip pat suapvalinta viršūne. Jis yra standesnis ir leidžia skrupulingai skruostams suteikti raudonio. 
  5. Natūralaus plauko šepetėlis - paplokščias ir suapvalintas - pagrindinei akių šešėlių spalvai.
  6. Natūralaus plauko šepetėlis - apvalus, smailėjančiais šėreliais - akių voko įdubimui paryškinti ir "padūmavusioms" akims. 
  7. Natūralaus plauko šepetėlis - paplokščias ir kampuotas - tinka akių vidiniams kampučiams ir pašviesinti po antakiais. 
  8. Sintetinis šepetėlis - labai plokščias ir nuožulniai suapvalintas - akių kontūrams pabrėžti su geline priemone (gel liner).
  9. Natūralaus plauko šepetėlis - plokščias, gan plonas ir suapvalintas šepetėlis - šešėliams po apatinėmis akių blakstienomis. 
  10. Natūralaus plauko šepetėlis - labai plokščias ir nuožulniai suapvalintas - antakiams paryškinti. 

Žinoma, kai kuriems šepetėliams gali rasti kitas paskirtis, juos naudoti pagal savo patogumą. Čia buvo pateikti tik mano šiuo metu mėgstamiausi šepetėliai ir jų paskirtys :)