Kur mane gali rasti internete?

Labas! Internetas - nuostabus dalykas bendravimui, todėl sugalvojau pasidalinti penkiomis interneto svetainėmis, kur gali mane rasti.



*

Pirmiausia noriu pristatyti savo Facebook puslapį, kuriame paspaudus LIKE galėsi sekti naujienas. Į puslapį gali patekti paspaudus ČIA.


*

Mano YouTube kanalą gali rasti paspaudus ČIA, kur talpinu video apie stilių, grožį, maisto gaminimą, savo kaip mamos gyvenimą, rankdarbius ir dar daug daugiau (dauguma video anglų kalba, bet jeigu nori, gali duoti pasiūlymu, ką norėtum pamatyti lietuviškai).


*

Gan dažnai naudoju Instagram, kur mėgstu talpinti įvairias nuotraukas. Mano Instagram puslapį pamatysi, paspaudus ČIA.


*

Labai mėgstu segti idėjas Pinterest puslapyje, o jas gali pamatyti paspaudus ČIA


*

Vis dar kartais naudoju Twitter, o greitu laiku turbūt pradėsiu naudotis dar daugiau, todėl naujienas gali sekti paspaudus ČIA.


*

Tai stai ir visi penki interneto puslapiai, kur mane gali rasti. Žinoma, nepaminėjau šio savo puslapio, bet ir taip suprantama, kad jame būnu dažnai :) 

Kokiais interneto puslapiais Tu naudojiesi ir kurie yra Tavo mėgstamiausi?