Ką pasiimti į ligoninę gimdymui (mamai)


Pasidalinsiu sąrašu, kurį man davė ligoninė, bet kurį aš šiek tiek pakeičiau pagal save :) Airijoje nemažai dalykų rekomenduoja pasiimti su savimi į ligoninę gimdymui, todėl iš anksto atsiprašau, kad jis gali pasirodyti ilgokas. Bet juk geriau yra būti pasiruošus, nei kad prireikus ko nors - neturėti, ar ne?


Mano lagaminas į ligoninę buvo tokio dydžio, kaip kad rankinis bagažas į lėktuvą. Viskas laisvai tilpo, tačiau naujagimiui turėjau daiktelius supakuoti į atskirą - kurio turiniu pasidalinsiu kitą kartą. 

Taigi, mano lagaminėlyje buvo:
  • chalatas;
  • šiltos ir flip-flop tipo šlepetės;
  • rankšluostis į dušą ir rankšluostis veidui;
  • higieniniai įklotai;
  • apatiniai (tokie, kuriuos susitepus nebūtų gaila išmesti);
  • liemenėlės maitinančioms;
  • naktiniai, kuriuos būtų galima lengvai atsegti iš priekio maitinimui;
  • vazelinas lūpoms;
  • įklotai liemenėlei;
  • kosmetinis krepšys, kuriame turėjau produktus į dušą, dantų higienai, strijoms ir t.t.
  • telefono pakrovėjas, telefonas ir fotoaparato pakrovėjas su fotoaparatu;
  • socialinio draudimo numeris, pasas, 20eurų kūdikio gimimo liudijimui, mano privataus sveikatos draudimo pažymėjimas su numeriu - tiesiog įvairūs dokumentai;
  • ėjimui namo skirta apranga;
  • turėjau ir žurnalą, bet buvau per daug pavargus, kad jį skaityčiau :)