Kristupui 3 mėnesiai



Negaliu patikėti, kad Kristupui jau trys mėnesiai. Trečiasis mėnuo man su juo buvo turbūt vienas įdomiausių (bent jau kol kas). 



Aš irgi jaučiuosi žvalesnė ir džiaugiuosi, kad po truputį mažinu savo pilvuką. Man pasitikėjimo savimi suteikė ir keletas išvykų į parduotuves, nes jaučiuosi, kad tas drabužių dydis, kurį dabar perku, man yra normalus. Dietos nesilaikau, bet stengiuosi valgyti sveiką maistą ir gerti daug skysčių. Po truputį pradėjau sportuoti, bet per daug savęs nekankinu, kadangi nemažai tenka išeiti pasivaikščioti su Kristupu arba tvarkytis namuose - ką vadinu sportu :) Na, o dabar apie mano šaunuolį Kristupą:

Ūgis ir svoris: Birželio 17 dieną eisim pas sesutę (angl. PHN / public health nurse), tai tikiu, kad ji patikrins ir svorį, ir ūgį - tada ir patikslinsiu, bet aš jaučiu, kad Kristupas tikrai auga :)

Rutina/miegas: Rimtos rutinos vis dar neturime, bet aš maždaug jau nujaučiu, kada Kristupas kelsis valgyti ir pan. Stengiuosi nakčiai jį migdyti nuo 7 valandos ir viliuosi, kad jis užmigs nakčiai bet jau iki 9 valandos vakaro. Beje, naktį Kristupas keliasi dabar jau tik vienam maitinimui: arba apie 2 valandą ryto, arba apie 4.30val. Iš lovos mes išsiritam apie 7.30 arba 8 valandą ryto ir Kristupas būna žvalus iki maždaug 10val., kai eina trumpo poguliuko (pasnaudžia kokį pusvalandį, per kurį aš pusryčiauju). Jeigu jis nenori poguliuko, dažniausiai tikrai užmiega apie pietus - ypač jeigu išvažiuojam pasivaikščioti - ir miega iki 3 arba kartais net iki 5 valandų popiet. Vakare jis eina pasnausti kokiai valandžikei prieš gulant nakčiai - kas man leidžia pavalgyti vakarienės. Taip mes ir sukamės :) Kristupas vis dar mielai miega savo lovytėje, tačiau jau išaugo is Mozės krepšio ir pakolkas naktį miega vežimėlio lopšyje, kol vėdinu naujos vaikiškos lovytės matrasą.

Valgymas/maitinimas: Kristupas valgo kada nori ir daug - tikras šaunuolis :)

Dydžiai: Vis dar telpam į rūbelius, skirtus kūdikiams iki trijų mėnesių, bet kai kuriuos išaugam ir manau greitai išaugsim visus, todėl turiu nemažai paruoštų rubelių ateinantiems mėnesiams :) Sauskelnės - Pampers 2 dydžio.

Pasiekimai: Daug žvalesnis, nei kad buvo dviejų mėnesių. Kristupas ne tik laiko žaisliukus rankose, bet ir jais barškina ir deda į burną. Jis jau daug daugiau "šneka", šypsosi ir juokiasi (jis yra labai jautrus kutenimams hehehe). Kristupas jau pasuka galvytę ne tik į šviesą, bet ir į garsą (kai kas nors šneka arba į televizorių). Nuostabu yra tai, kad Kristupas bando stovėti, nors, žinuma, neturi lygsvaros ir nėra pakankamai stiprus. Taip pat jis žino, kada nori sėdėti ir alkūnėmis remdamasis kelia nugarą ir galvytę. Daug daugiau žaidžia su savo rankytėmis ir liečia savo kelius arba laikosi už mano pirštų ir rankų.

Išvykos/kelionės (gyvenam prie Galway): Viena iš toliausių kelionių mums buvo Dublinas, nes važiavom su tikslu nusipirkti vaikišką lovytę ir kt. Dar buvom Clarinbridge ir Kilcolgan, nes norėjau pasidairyti vazoninių ir kiemo gėlių parduotuvėse :)

Ko norėtumėm: Vis dar galvojam apie skaitmeninį video monitorių :) Nešynę MOBY išsinuomavau iš mamyčių Galway (Galway Slings) mėnesiui, nes negalėjau apsispręsti, kurią norėčiau nusipirkti, todėl manau, kad yra labai šaunu išsinuomoti ir išbandyti įvairias nešynes kas mėnesį (daugiau apie jas rašiau ČIA). Jau laukiu, kol man paštininkas atneš siuntinuką, nes užsisakiau sau pompikę pienui pompuoti, nes jaučiu, kad būtų laikas pradėti kaupti atsargas šaldiklyje (man į darba ir greitai, ir negreitai - rugpjūčio pabaigoje).