Mano svajonių šalys atostogoms


Pakalbėkim apie atostogas, nors neprisimenu, kada tokias ir turėjau :) Ypač po to, kai pradėjau studijuoti ir dirbti. Su YouTube mamomis ( #ytmm ) šiandien šnekam apie tai, kur buvo įsimintiniausios atostogos ir kur būtų svajonių atostogos.



Nors man ir teko nemažai pakeliauti po Europą, visgi smagiausi prisiminimai man iš atostogų su šeima prie Vencavų ežero, Lietuvoje. Išvis, pagalvojus apie atostogas, kur nieko nereikia daryti ir tik ilsėtis ir būti - man apsalsta širdis.

Galbūt todėl ir svajonių atostogos man būtų kur nors, kur galėčiau išversti pilvą ir nieko neveikti :) Mano top 3 atostogų vietos, kur norėčiau paatostogauti būtų Sardinija, Maldyvai arba Havajai. Kaip ir buvo galima spėti - tikros atostogos man ten, kur šilta :) 

Kur tavo buvo įsimintiniausios atostogos ir kur norėtum paatostogauti?