Kristupui 5 mėnesiai



Net nežinau, kur laikas bėga. Kristupui jau penki mėnesiai! Nuostabu yra stebėti jo vystymąsi bei asmenybę. 


Deja, kadangi Kristupui 5 mėnesiai, tas reiškia, kad man jau greitai laikas į darbą - pradėsiu dirbti jau šio mėnėsio pabaigoje :( Kol kas aš labai užsiemusi, nes bandau pasiruošti darbui, taip pat filmuoju YouTube video ir stengiuosi neatsilikti nuo straipsniukų rašymo. Taip pat dalyvauju tokiame pusiau slaptame projekte, apie kurį galėsiu kalbėti tik po kelių savaičių. Net nežinau kaip aš viską ir suspėju :) Na, o dabar apie Kristupą.

Ūgis ir svoris: Kristupas sveria 7,3kg

Rutina/miegas: Rutina daug nesikeitė nuo praėjusio mėnesio. Vakare Kristupą maudytis stengiuosi tarp 7-8 valandos vakaro ir po vonios migdau nakčiai. Naktį jis praėjusį mėnesį prabudinėjo dažniau, nes man atrodo, kad jam dygsta dantukai po truputį. Rytais Kristupas buna žvalus 8-10 valandą ir tuomet keliamės bei ruošiamės dienai. Dieną Kristupas snaudžia keletą kartų ir jau pradėjo dažniau eiti poguliuko į savo lovytę, o ne į supynes. 
Valgymas/maitinimas: Aš vis dar pati maitinu. Kristupas apetitu tikrai nesiskundžia, nors ir pastebėjau, kad jis pradėjo valgyti rečiau, bet efektyviau. Taip pat pastebėjau, kad jam patinka stebėti, kaip aš valgau. 

Dydžiai: Kristupo rūbelių dydis 3-6 mėnesio, o sauskelnių Pampers dydis yra 3. 

Pasiekimai: Kristupas reaguoja, kai jį kviečiu net iš kito kambario pusės ir mane suranda akimis, labai daug juokiasi. Jis mėgsta žaisti su spalvotais ir garsą skleidžiančiais žaislais, stebi televizorių ir pradėjo po truputį mėgti gulėti ant pilvuko. Kaip ir praėjusį mėnesį - bando stovėti, stengiasi pats sėdėti pasiremdamas ir kai guli ant nugaros - verčiasi ant šono su kojomis ir rankomis. Kristupas jau laikosi man už rankų kai jį nešu (laikosi gražiai, nebežnaibo, kaip kad darydavo ankščiau) bei bando kelti nugarą (jeigu yra atsigulęs) ir nori, kad pakelčiau. Taip pat jis bando griebti nuo stalo įvairius daiktus ir net liesti mano telefono ekraną. Kristupas taip pat labai juokingai elgiasi vonioje. Jam patinka tiesiog gulėti ir pakelti kojas į dangų, čiulpti pirštus arba laikytis už kempinės :) 

Išvykos/kelionės: Vieną dieną važiavom pasivaikščioti į Monivea miško parką kartu su Pixie ir dar buvom Athlone prekybos centre.

Ko norėtumėm: Šį mėnesį išsinuomavau Storchenwiege nešynę. Man jos medžiaga labai patinka, tačiau pasiilgstu apsaugos ties žiedais, kaip kad Je Porte Mon Bebe nešynė turėjo.  Galvoje yra keletas pirkinukų idėjų, bet plačiau apie juos pasidalinsiu penktadienį :)