Kokius produktus naudoju nusimaudžius rytais

Kaip ir žadėjau savo straipsnelyje "kas mano dušo kabinoje", pasidalinsiu, ką pastaruoju metu naudoju kiekvieną rytą prieš ir po dušo. 



Prieš eidama į dušą, mėgstu išsivalyti dantis, o tam naudoju Oral B balinančią dantų pastą ir Colgate 360 dantų šepetuką. Taip pat, kai noriu švarutėlių dantų, išsivalius dantų pasta dantis, naudoju Listerine Total Care burnos skalavimo skystį, TePe tarpdančių šepetukus ir Tandex Solo Soft dantų šepetuką (juo valau protinius dantis).

*


Po dušo veidui naudoju Eucerin kremą sausai odai arba Nivea Soft Face/Body/Hands kremą, priklausomai nuo nuotaikos :) Iš tikro tai Eucerin kremas jaučiasi lengvesnis ant veido nei Nivea, todėl priklausomai nuo to, kaip mano oda jaučiasi, tokį kremą ir renkuosi.


Mano mėgstamiausias dezodorantas yra Dove su agurkais ir žaliąja arbata, o drėkinanis kūno kremas - Vaseline su alijošiumi. Ir, kadangi, aš esu mama ir savo mažylį maitinu pati, naudoju speneliams skirtą Lansinoh kremą. 


Plaukus plaunu priklausomai nuo to, kaip dažnai jie riebaluojasi - 2 arba 3 kartus į savaitę. Išplautus ir šiek tiek nusausintus plaukus, prieš juos džiovinant, tepu Phil Smith plaukų kremu su argano aliejumi, nes jis ne tik plaukams suteikia nuostabaus kvapo, bet ir apsaugo nuo karščio (ypač džiovinant elektriniu plaukų džiovintuvu). Man kremas kvepia ne kiek aliejais, bet kokosu :)

*

Tikiuosi, jog tau buvo įdomu skaityti apie mano favoritus, kuriuos naudoju prieš ir po dušo. Pasidalink, o kokie yra tavo mėgstamiausi tavo vonioje? :)