Dovanėlės idėja svečiams

Nors kelionės yra smagu - visada yra malonu rasti kažką ypatingo svečiuose (čia kaip su tais šokoladukais ant pagalvių viešbučio kambariuose). O viskas prasidėjo nuo paprasčiausių kelioninio dydžio dušo žele ir kūno losjono, kai pagalvojau, kad šaunu būtų padaryti dovanų rinkinuką manęs aplankyti atvyksiančiai sesutei.


Mano sesutė jau pasisvečiavo ir išvyko atgal į Lietuvą. Kadangi buvome gan užsiemusios, neturėjau laiko pasidalinti šio dovanų krepšelio idėja anksčiau. Visgi nekantravau tau parodyti, kaip galima nustebinti svečius. Štai keletas idėjų, ką gali nupirkti: 



Kaip jau minėjau, viskas prasidėjo nuo to, kad norėjau savo sesutei nupirkti kelioninio dydžio dušo žele ir kūno losjoną. Taip pat į rinkinuką pridėjau kelioninio dydžio dantų pastos tūbelę, dantų šepetuką, mėgstamiausią dezodorantą, dušo kempinėlę, vienkartines nosinaites, drėgnas servetėles veidui valyti, vazeliną lūpoms bei rinkinuką nagams ir kelias nagų dildes (nes mano sesutė mėgsta palepinti save manikiūru pas mane svečiuose). 


Vien higieniniai dalykai būtų manau gan nuobodu svečiui atrasti savo dovanų maišelyje, todėl sesei aš į jį pridėjau ir pora žurnalų, šokoladukų, mėtinių saldainių bei gertuvę vandeniui (nes bent jau aš - mėgstu turėti vandens šalia lovos, kai einu miegoti). 

Tikiuosi, kad tau patiko ši idėja svečio dovanėlei. Kitą kartą pasidalinsiu tuo, kaip padaryti, kad svečių kambarys būtų malonus svečiuotis ;)