30 dienų išbandymas: trečios ir ketvirtos savaitės peržiūra

Mano trisdešimties dienų išbandymas manau pusiau pavykęs :) Nors neturėjau daug laisvo laiko parašyti apie tai, ką valgiau, o nufotografuoti savo lėkštes per tą kraustymąsi kartais pamiršdavau, visgi turiu keletą nuotraukėlių, iš kurių, manau, gali susidaryti nuomonę, kaip atrodė mano "dieta". 


*



Čia taip neskaniai atrodė man labai skanus ir paprastas patiekalas: "bangers and mash" - bulvių košė, dešrelės ir pupelės. 



Galway mieste užkandžiavau mėgstamiausiu Croissant su migdolais užsigerdama vaniliniu pieno kokteiliu.  


Labai mėgstu indišką maistą. Mano lėkštėje gali matyti vištieną su Pasanda padažu, vištienos šašlykus, salotas ir Pillo ryžius. Dar ko nesimato, tai Peshwari duona. Niam niam :)



Pietums vis dar mano mėgstamiausi yra karšti sumuštiniai. 


Man sesutė atvežė mano mėgstamiausių sausainių iš Lietuvos. Jie vadinasi Nėris ir juos gali rasti tik kepykloje "Eglė" Panevėžio mieste. 



Paįvairinimui pasidariau Quesadilla - arba kitaip vadinama meksikietiška "pica" / karštas sumuštinis ;)



Visą birželio mėnesį šie buvo mano mėgstamiausi gėrimai, neskaitant kasdieninio puodelio arbatos arba Latte kavos.


Šitaip atrodo mano pusryčiai, kai netingiu "pažaisti" virtuvėje :)


Vakarienė su draugais - gaminau Carbonara padažą su makaronais (beje, receptu pasidalinsiu artimiausiomos savaitėmis). 




Dar viena mano mėgstama virtuvė - kiniečių. Valgiau vištieną su anakardžių riešutais ir ryžiais, Singapūro lakštinius makaronus ir dar negana to, išsikepiau kiaušinį.

*


Pabaigai, norėčiau pasakyti, kad mano gyvenimo ritmas ne tik pastarosiomis savaitėmis, bet ir pastaraisiais mėnesiais yra nenustygstantis vietomis, o mano "dieta" visada būna maždaug moderuota. Mano pilvukas, manau, nuo gimdymo tikrai sumažėjo (kad ir dar be "six pack") ir kojos nebesijaučia kaip drebučiai, kai einu :) Valgau viso po truputį ir sportuoju nepersistengdama.

Tikiuosi, tau buvo įdomu žiūrėti į tai, ką aš mėgstu valgyti ir ką gali rasti mano lėkštėse :)