Mėgstamiausi vazelinai ir balzamai lūpoms


Nežinau kaip tau, bet mano lūpos būna labai sausos, jeigu nenaudoju vazelino bent dieną, todėl aš naudoju net penkis vienu metu :) Na, ne penkis vieną po kito, bet turiu po vieną - visur: rankinėje, prie lovos, vonioje ir pan. Nusprendžiau pasidalinti mano dabartiniais mėgstamiausiais.



Visų laikų mėgstamiausias man buvo ir yra Carmex vazelinas, kurį gali rasti įvairių kvapų: mėtinio, braškinio, vyšninio ir t.t. Šiuo metu aš naudoju bekvapį. Man patinka, kad jis tūbelėje, todėl laikau rankinėje, nes ypač jeigu esi mieste ar tiesiog ne namuose - gali neišterliodama pirštų juo patepti lūpas. Be to, šis vazelinas tikrai ramina lūpas ir greitai gydo, jeigu jos labai sausos. 


Vaseline firmos vazelinas - tai paprasčiausias vazelinas kokį gali rasti, bet kvepia kakava :) Kiek žinau, galima rasti ir alijošiaus arba rožių kvapo. 



Mano kolekcijoj net du sviestai lūpoms is The Body Shop parduotuvės. Vienas braškių kvapo, o kitas su taukmedžio sviestu. Abu super kvapnūs ir malonūs. 


Burt's Bees firma man irgi labai patinka, ypač todėl, kad jų kosmetika ir odos priežiūros priemonės gaminamos iš natūralių produktų. Šis lūpų balzamas kvepia granatais ir jame yra granatų aliejaus. Jis išsukamoje tubelėje, todėl irgi labai patogu laikyti rankinėje. 

*

Kokie yra tavo mėgstamiausi lūpų balzamai ar vazelinai?