Mano 25-tasis gimtadienis

Šakės, kaip laikas bėga. Jau beveik mėnuo praėjo nuo mano didžiojo gimtadienio (norėjau juo pasidžiaugti anksčiau, bet šiek tiek mokiausi)... Man jau 25. Ta proga gavau daug sveikinimu: paštu, internetu, žinutėmis ir visaip kaip :) LABAI smagu, kai kas prisimena mane tokią dieną :)


Visada laukiau šito gimtadienio. Nežinau, gal dėl to, kad kai tau sueina 25-eri pradedi skaičiuoti pasiekimus, jog baigta vidurinė, koledžas ir panašūs mokslai. O gal dėl to, kad pajauti, jog laikrodis tikrai tiksi, kad kažkas tavo viduje pasikeičia (prioritetai?).

Šitaip auga mano braškytės :)
Mes kaip tos braškės. Imam ir užaugam, t.y. nuolat augam ir tobulėjam :) Iš mažos dulkelės (jaučiasi, kad neseniai pelenų diena buvo, ar ne?). Su savo rūpestėliais ir džiaugsmeliais.

Niekada nepamiršk mylėti gyvenimo. Nuolat svajoti ir šypsotis. Juk pati geriausia gimtadienio dovana yra ne atvirukai ir dovanėlės, o pats gyvenimas. Kad ir koks jis būtų. Jis TAVO.