Tuščias lizdas


Neseniai per savo YouTube puslapį dalinausi savo mintimis apie tai, ką aš darysiu, kai Kristupas užaugs, todėl nusprendžiau savo mintimis pasidalinti ir čia.



Iš tikro tai aš net negalvojau dar apie tai, ką veiksiu, kai Kristupas užaugs, todėl buvo visai smagu pabandyti tai tiesiog įsivaizduoti :) Turbūt norėčiau skirti daugiau laiko sau, gal net rimčiau dirbti savo darželyje ir auginti ne tik gėles... Žinoma, būtų šaunu ir išsimiegoti! --- Juokauju, nes aš ir dabar gan gerai išsimiegu ;) 

Man atrodo, kad laikui bėgant aš rasiu ką veikti su Kristupu. Nemanau, kad Kristupas man bus kliūtis keliauti ar daryti tai, ką ne tik aš mėgstu, bet ką ir Kristupas galbūt mėgs. Gal ir skambu optimistiškai, bet manau, kad galima mėgautis gyvenimu ir kai turi vaikų.

Užaugus Kristupui labai norėčiau ir toliau būti šalia jo - norėčiau, kad jis žinotų, kad gali bet kada į mane kreiptis ne tik prireikus pagalbos.

Tokios tos mano mintys :) Ką tu planuoji veikti, užaugus vaikams? Pasidalink komentaruose.