Romas Poterie


Šiandien pristatau jums savo nuostabų krikšto tėtį ir jo Facebook'o puslapį. Bet jis ne tik labai kūrybingas žmogus...



...kuris lipdo iš molio šiltumu dvelkiančius molinukus, važiuoja su jais į įvairias muges bei parodas.


Mano dėdė taip pat yra ir žmogus, iš kurio aš imu pavyzdį kaip galima gyventi. Žinoma, aš jo nekopijuoju, bet man labai patinka jo idėjos ir ypač tai, kad galima keliauti su vaikais (jie nėra stabdys) ir kaip su jais galima bendrauti. 

Man labai patinka bendrauti su krikšto tėčiu, tik gaila, kad ne taip dažnai išeina, kaip norėtųsi. Jis niekada nekiša tau savo nuomonės ir visada išklauso. 

Kviečiu apsilankyti šio mano šaunaus dėdės Facebook'o puslapyje ir nors šiek tiek jį pažinti :) 

ČIA gali pažiūrėti mano trumpą video anglų kalba apie mano dėdę.