Penktadienio penketukas: ką norėčiau nupirkti Kristupui

Kaip ir žadėjau pirmadienį - pasidalinsiu penkiais dalykais, kuriuos norėčiau nupirkti Kristupui per artimiausius mėnesius.



*


Man patinka Tripp Trapp maitinimo kėdutė, nes reguliuojasi aukštis ir kėdutė tinka visam laikui. Nebūtinai šita firma, bet labai patinka idėja ir dizainas bei spalva.

*


Labai patiko šios Kiddy automobilinės kėdutės reklama, kurioje parodo, kaip saugiai vaikas joje gali sėdėti mašinoje. 

*


Russell Hobbs, kaip jau turbūt žinai, yra mano viena mėgstamiausių firmų virtuvės prekėms. Man šis trintuvas pasirodė nei per didelis, nei per mažas. Kas smagiausia - jis tinka ne tik vaikiškam maistui sutrinti, bet ir mamai gėrimą pasidaryti :)

*


Norėčiau pakabuko, kurį Kristupas galėtų ne tik graužti, bet ir už jo laikytis. Pastebėjau, kad kai pastaruoju metu jį maitinu, jis nesusikaupia, vis nori už kur nors laikytis, todėl pakabukas man atrodo tikrai gera idėja. Tokių grožybių galima rasti etsy internetinėje parduotuvėje.

*



Man patinka nešynės su žiedais, nes jos labai patogu užsidėti ir įsodinti Kristupą. Taip pat patogu greitai atlaisvinti ir Kristupą iš jų išimti. Iš tikro, dar nežinau, kurios firmos man labiau patiktų, bet kol kas patinka Je Porte Mon Bebe firmos nešynė. Dabar naudoju Storchen Wiege nešynė, kurios medžiaga labai patinka, tačiau ji neturi apsaugų ties žiedais. 

*

Tai tiek šiam kartui. Žinoma, norai gali keistis, jeigu atrasiu kitokį produktą.