Mano veido odos priežiūros rutina

Kam eiti į saloną valyti veido odos ar darytis veido masažo - juk kartais nesinori mokėti už tai, ką galima pasidaryti namuose... O norint turėti puikią veido odą, ja reikia nuolatos rūpintis - nesvarbu kokio amžiaus esi.


Turiu prisipažinti - nesu baigusi kosmetologės kursų, bet kad žinočiau, kaip turiu prižiūrėti save ir savo odą - nei man, nei Tau didelių mokslų nereikia, jei nuolatos tuo domiesi ir praktikuoji ;)

Mano veido priežiūros taisyklės ir rutina yra labai paprastos:
  1. Gerti daug vandens;
  2. Bent tris kartus per savaitę valyti veido odą su šveitikliu (man labiausiai patinka Clarins One Step Gentle Exfoliating Cleanser);
  3. Palepinti veido odą kosmetiniais skysčiais/toneriais (naudoju po odos valymo ryte ir vakare - labiausiai patinkantį Clarins Toning Lotion with Camomile);
  4. Nuolat odą drėkinti ne tik iš vidaus, bet ir iš išorės - naudojant drėkinamąjį kremą (man labiausiai patinka Eucerin Dry Skin Replenishing Face Cream with 5% Urea);
  5. Kartais praleidžiu drėkinamojo kremo žingsnelį, nes naudoju drėkinantį savaiminio įdegio kremą (St. Tropez Everyday Gradual Tan Face – Light/Medium);
  6. Valgyti šokolado - nes jame gausu antioksidantų, kurie daro veido odą lygią ir švelnią;
  7. Valgyti maisto produktus, kurie turi vitaminų ir vengti "sintetinio maisto" kuriame daug konservantų;
  8. Visada nusivalyti makiažą (mano mėgstamiausias valiklis akims yra Clarins Instant Eye Make-Up Remover) prieš einant miegoti, nes makiažas per dieną užkemša veido poras - kas yra negerai... Ir patepti veido odą naktiniu drėkinamuoju kremu (man labiausiai patinka Boots No 7 Advanced Hydration Night Cream)
  9. Gerai išsimiegoti :)
Savo rankas palepinu labai šauniomis Mary Kay rankų priežiūros priemonėmis - Extra Emollient Night Cream, Satin Hands Satin Smoothie Hand Scrub ir Satin Hands Hand Cream. O nuolatiniam rankų drėkinimui (ypač darbe) naudoju L'Occitane Shea Butter Hand Cream.

Visam kūnui naudoju tokias priemones, kaip drėkinančią dušo želę - Dove, bent kartą į savaitę naudoju kūno šveitiklį ir odą palepinu Emporio Armani Diamonds kūno losijonu. Jeigu noriu savaiminio įdegio - renkuosi St. Tropez produktus, nes iš visų bandytų - jie gražiausiai užsitepa ir duoda tolygų įdegi.

Būkit sveikos ir gražios! :)